Miranda Hageman : zang
Paul Jan Salari : basgitaar
Henk van der Aat : drums/zang
Bart Vreeken : saxofoon/dwarsfluit/zang
Rob Koekebakker : gitaar
Ik ben Miranda Hageman en ben de zangeres van Nevertheless.
In 2009 ben ik Nevertheless gestart.
Muziek maken is een grote passie en ik hoop dat we voorlopig nog een hele tijd muziek mogen maken in deze samenstelling!
Ik ben Paul Jan Salari de bassist van Nevertheless. Muziek maken is mijn passie en dat met gezellige mensen om me heen.
Ik ben Rob Koekebakker. Ik speel gitaar vanaf mijn 17de. Om muziek te kunnen maken, ben ik na een zoektocht bij Nevertheless terechtgekomen en speel hier met veel plezier. Gitaar spelen met andere muzikanten is een prachtige hobby!
Ik ben Bart Vreeken en speel al vanaf m’n jeugd in verschillende muziekformaties. Binnen Nevertheless speel ik de alt/tenor saxofoon en dwarsfluit. Smaakvolle muziek maken samen met de andere bandleden, geeft mij heel veel energie die ik ook in mijn spel leg.
Ik ben Henk van der Aat en ben op mijn 15de begonnen in een schoolband met drummen.
Muziek maken is erg goed voor je gevoel en geest. Ik haal veel plezier uit het repeteren en het is ontzettend leuk om mensen blij te maken met muziek.